Серед життєвих цінностей сучасної людини перше місце посідає цінність життя і здоров"я. Останніми десятиліттями світова наука зараховує проблему здоров"я , до кола глобальних проблем , розв"язання яких зумовлює характеристики майбутнього розвитку людства.
Здоров"я дітей - одне з основних джерел щастя , радості і повноцінного життя батьків, вчителів , суспільства в цілому.Аналізуючи стан здоров"я наших дітей , я була змушена шукати нові підходи для збереження і зміцнення наших дітей. Тому протягом останніх років успішно вроваджую в процес фізичного виховання сучасні інноваційні технології : елементи ритмічної гімнастики, різноманітні види аеробіки , танцювальні рухи , елементи художньої гімнастики зі спортивним інвентарем ( скакалки, обручі , м"ячі, гімнастичні стрічки, гімнастичні палиці та лави ).
У педагогічни працях В.О.Сухомлинського знаходжу підтвердження про те ,що за незадовільного стану здоров"я учнів неможливо досягти високого рівня навчання " Навчання - це важка , повсякденна , копітка праця , що стає непосильною для дітей зі слабким здоров"ям."
Перш ніж займатися інтелектуальним розвитком дитини , слід створити для цього здорову атмосферу.
Працюю над проблемою " Збереження і зміцнення здоров"я дітей засобами здоров"язберігаючих технологій".
У 2017 - 2018 навчальному році під час районного семінару педагогів - організаторів підготувала і провела заняття на тему : " Рух - це життя."
Здоров"язберігаючі технології дають можливість :
- формувати правильну поставу ;
- профілактика плоскостопості;
- розвиток творчих здібностей учнів;
- формування естетичних смаків ;
- активізація учнів до занять фізичною культурою і спортом.
Немає коментарів:
Дописати коментар